måndag 2 april 2007

hej hopp

KLockan ar lite for mycket och vi hanger bada tva pa saras jobb. Jag borde gora mina laxor, men jag forstar ju inte hur jag ska gora sa da ar edt ju lite svart. Idag hade jag svart att koncentrera mig pa lektionen for jag var sa kissnodig och det gar inte att missa en sekund for da fattar man ingenting. Min favorit i klassen iallfall ar Lotte, den danska prasten. Hon ar helt galen och ska alltid prata om svenska "crime"bocker. Det blir inte sa mycket samtal eftersom jag bara "hmm"-ar. Kan ju inte sa mycket liksom. Idag berattade hon ocksa att hon bara ar intresserad av fotboll nar danmark spelar mot sverige for vi ar arkefiender eftersom vi krigade sa mycket forr... LOGIK!! Vad hande med EU liksom!!

Liv, den svenska tjejen,(elelr ska jag saga den ostgotska?!?) komigar, nu ar det "livat" igen pa julius cesars gata 61. Det kan ju behovas eftersom jag alltid ligger och sover pa dagarna. Nu ar vadret battre sa man kanske kan ge sig ut lite. Snart ar det Pask och paven ska tydligen vara ute en hel del. Det vore ju nat, men jag antar att jag maste gora turist-rom igen! tva ganger kanske... PALLA!!!!!!

Ar hungrig igen! Det har ar helt sanslost. Jag ar trott pa att vara hungrig.

NU SKA JAG GORA LAXORNA!!!!

Kram fran den eviga staden!

Inga kommentarer: