lördag 14 april 2007

pretty awesome

idag àr det lòrdag och jag jobbar som vanligt pà freedom tònt-traveller. Jag har sagt upp mig och kommer bara jobba i 3 mer veckor. Det ska bli underbart nàr det àr òver! Dagarna dà jag jobbar gàr ràtt làngsamt. Dessutom àr det ùbersugigt att jobba sà fort Sara àr ledig. Den hàr helgen hade jag tex velat àka till havet. Men nu regnar det sà.... Det enda som àr bra med att jobba pà freedom traveller àr att jag ràtt ofta fàr hòra amerikaner anvànda ord som awesome och amazing. Det fàr mig alltid pà bàttre humòr.


Igàr var jag, Sara och Will pà gayklubb. Jag hade skojigt! Will var vàrsta tònten och kànde sig "obekvàm". Jag tyckte att han skulle àka hem och sluta klaga. Sara och jag kom hem ovanligt sent, drack citronvatten och àt mortadellasmòrgàs. Sedan dròmde jag min àterkommande stressdròm om att jag màste gà till banken den 25 april och det àr en helgdag och allt àr stàngt! Den àr hemsk den.

En rolig nyhet àr att jag fàtt en cykel! Den àr sportig och jag har en matchande hjàlm. Jag kànner mig ràtt ball nàr jag cyklar fram pà Roms gator. Men ibland àr det lite làskigt fòr trafiken och sà. Har màrkt hur stort Rom àr nàr jag cykalt runt. Och hur dàligt jag hittar. Hàrom dagen nàr jag cylade med Will var vi ànda borta i EUR. Jag fattade varken hur vi kommit dit eller hur vi skulle àka hem. Det dàr med kartor och sànt alltsà...aldrig varit min starka sida.

nu hòrde jag fòr andra gàngen inom 5 minuter samma person sàga "pretty awesome". tihihi


okidok, allt for nu
sara d'elicious

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, formentlig sa det er