lördag 28 april 2007

SEMESTER

Hej bloggen!
Idag är det lördag igen. Om 2 veckor är jag hemma i Sverige. Skönt va? Då behöver ni bara oroa er för en Sara. Även om 2 saror är bättre än 1 så måste väl ändå 1 vara bättre än 0? Jag har iaf 9 skoladagar kvar. På tisdag är jag ledig för det är första maj precis som i Svezia (som vi säger här i italien)

I helgen och fram till tisdag är jag ensam, eller så ensam man kan bli med en viss Nebbia hemma... Men Sara är i visciano och Livan är i Milano. Det känns nästan som vacanza (som vi säger här i italien) Nej ingen semster, det är lite tråkigt faktiskt men jag kan nog underhålla mig själv, om man säger så. I dag ska jag kolla på tre säsonger av sex and the city och dricka vin, imorgon ska jag käka frulle med William Hembree, det blir nice!!

Allt flyter på som vanligt, och då menar jag ju inte problemfritt... förra helgen blev Sara lite "sjuk"... Det är en grej vi har lärt oss iaf, livet är inte alltid lätt, eller hur killar och tjejer??? Men det blir ju alltid bra till slut.

Nej ni ungdomar nu ska jag försöka motionera lite, även fast jag gick till Gianicolo förut och kollade på Rompan och skrev lite brev. men man vill ju svettas lite också.

Ci vediamo (som man säger här i italien)

puss fran Diamond-Champagne (sara A)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej älsklingar! förlåt tat jag varit dålig på att skriva i min blogg till er. fick lite ådligt samvete. nu ivll jag att ni ska komma hem!!!!!! för 0 saror är förjävligt. saraa peppade upp mig idag, det var bra, allt känns så mycket bättre. tacktacktack. men kom hit nu. pusskärlek