söndag 4 mars 2007

sondag

HEJ!
Idag ar det sondag, det ar en underbar var dag och solen skiner. Det kanns som att det ar 20 grader. Vi ar dock inte pa vart basta humor idag. Vi ar lite trotta efter en hard vecka och vi har verkligen stort oss pa att bo 5 personer i en trea hela morgonen. Forst sa ockupperar alla badrummet i en timma var och duschar sa allt varmvatten tar slut. hur snallt ar det liksom? Sen ar det valdigt svart for folk att diska efter sig och gora i ordning nar man har varit i koket. HALLA, det finns nagot som kallas ansvar!

Hur som helst det ar en fin dag trots allt. Veckan var hard som jag sa. Sarad har jobbat valdigt mycket och varit duktig. Hon kanner val inte riktigt att hon har kommit in i jobbet an och det blir langa dagar nar hon gar i skolan ocksa. HOn brukar komma hem vid nio och somna direkt. Kul tjej likosm. Sjalv har jag varit sjuk i veckan. Jag har sa himla mycket krampor hela tiden. JAg lag i sangen i ett dygn i hog feber och orkade inte gora nat, missade en dag i skolan alltsa. Sen har jag fatt blasor i munnen langst bak pa tungan sa igar kunde jag knappt prata, det avr lite kul. Ett annat problem ar det dar som kliar... Varje natt forlorar jag manga timmars somn for att jag ligger och river upp skinnet. Fatta att en gang rev jag sa det blodde och nu har jag arr!! Nu far ni ursakta pensionarsvarningen pa mig nar jag bara pratar om vilka sjukdomar jag har. Jag overlever hur som helst och ar valdigt glad for alla som ar snalla och omtanksamma.

Imorgon borjar hur som helst en ny vecka som formodligen blir battre... om det har vadret haller i sig kan det inte bli annat an bra! Imorse nar vi vaknade pratade vi om Gud ocksa, jag tror han ar med oss alla dagar. Eller det vet jag.

okej
vi hors
kram sara a

1 kommentar:

Jonas sa...

men hallå kom igen vafan