onsdag 28 mars 2007

jaha ja

Hej bloggen,
jag ar lamnad ensam i Roma, den eviga staden, Sarad ar bortrest nagra dagar med Pappa d'Elia. Skont for henne! Fast hon kommer hem till mig imorgon igen sa jag klarar mig. Det ar riktigt trakigt utan henne, Sara om du laser det har ska du veta att du ar saknad!!

Idag har jag pratat lite med Nebban, det kliar tydligen pa henne. Kom igen liksom, hon verkar inte fatta att skabben ar borta och att den ar dod och att om hon inte haft den innan sa har hon den inte nu heller. Vi ska stada hela huset for vi far en ny gast pa sondag. En granne kan man saga for hon bor i rummet mittemot, hon ar svensk! Hon heter Liv tror jag. Det ska bli kul, da ska vi frysa ut Nebban. Jag ar sa himla trott pa henne och hennes ljud.

En annan grej som bor namnas ar att Sara och jag har startat ett litet projekt, ett band kan man saga, vi heter Rome baby! och kommer formodligen ta popsverige med storm, tyvarr ar vi fortfarande i planeringsstadiet och har inte gjort nagra latar an. Vi borde skaffa oss nat slags instrument. Det kommer bli disco!!!

Undra lite vad jag ska gora med den har dagen, det ar ganska kallt sa jag vill inte vara ute (aven om jag verkligen borde motionera) och Nebban ar hemma och jobbar sa man kan inte gora vad man vill. Laxorna ar redan gjorda och Alba ar i tyskland. Hm, jag hittar pa nat sakert.
En liten powernap vore kanske pa sin plats.

nasta vecka kommer mina foraldra och sa ar det pask!
Det ar tydligen 45 dagar kvar tills jag aker hem, tiden gar sa fort!

Nu ska jag "betala" och "ga hem"!
"Puss och kram"

Inga kommentarer: