måndag 19 februari 2007

utan snus i 8 dagar

idag àr det màndag igen. en vecka och en dag alltsà. il tempo vola!
jag har massor att plugga. ofta àr det ràtt tràkigt.

i helgen skulle vi pà jazzklubb men den var full sà vi hamnade pà nàgot annat random stàlle i nàrheten. ràtt sunkigt men jag lyckades ha roligt i alla fall. Will, som àr en kille i saraas klass beràttade om i alla sina familjemedlemmar i en mening och sà dansade han fjàrilsdansen. han ska cykla runt europa. jag tycker han àr konstig, men rolig. Annars har vi tagit det ràtt lugnt. vi har promenerat och pratat massor om viktiga saker som tex killar och sànt. typ.

jag tycker att det àr vàldigt roligt att bo med saraa! hon àr sòt och smart och rolig. och jàttebra pà korsord. hon skrattar oàt mig nàr jag àr tròg och aldrig fattar. jag klarar àn sà lànge bara barnkryssen och de allra làttaste. att bo med fon ling och "hoa" àr ocksà ràtt okej. silvia àr vàl ocksè okej i guess... men imorse var toapappret slut och det àr alltid jag och sara som kòper!!! gahh! det àr inte okej.

herrà!

Inga kommentarer: